⭐⭐ ارسال سریع کالا در تهران 2 ساعته و در شهرستان 72 ساعت ⭐⭐

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی آی تی تل

کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت آی تی تل را دارند، باید مفاد توافق  نامه ذیل را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.

عضویت در سایت فروشگاهی آی تی تل به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.

شرایط و قوانین آی تی تل

ورود کاربران به آی تی تل هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه آی تی تل است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آی تی تل از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی آی تی تل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آی تی تل اقدام کند.
همچنین از آنجا که آی تی تل یک وب‌سایت فروش آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات آی تی تل استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به آی تی تل ایمیل یا واتساپ می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آی تی تل به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی آی تی تل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
همچنین متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از آی تی تل ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

ضوابط :

  • کاربر موظف می‌باشد تا در هنگام ثبت‌نام و درخواست، کلیه مشخصات خود را منطبق با کارت ملی وارد نماید و کلیه فیلدهای مربوط به مشخصات واطلاعات تحویل گیرنده از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کدپستی و شماره موبایل می‌بایست کامل و صحیح وارد شوند.
  • در خریدهای آنلاین، مغایرت نام واریز کننده با نام سفارش دهنده،موجب ابطال سفارش خواهد شد و وجه واریزی با هماهنگی مراجع قضایی، فقط به حساب مبدا باز خواهد گشت.
  • موجودی و یا عدم موجودی کالا در انبار  آی تی تل با توجه به نوسانات قیمت کالا متغیر بوده و ممکن است موجودی انبار، پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده باشد و اطلاعات مربوط به موجودی و یا قیمت های محصول، بروز رسانی نشده باشند. در نتیجه، مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب نموده و در صورت عدم موجودی کالا، مبلغ پرداختی، به حساب مبدا سفارش دهنده پس از احراز هویت، عودت می‌گردد.
  • حداقل مدت زمان اقدام جهت ارسال کالای درخواستی، 24 ساعت و حداکثر 72 روز کاری پس از تایید ثبت سفارش و تاییدیه مالی می‌باشد. به طبع، تعطیلات رسمی و تعطیلات پایان هفته به عنوان روز کاری محاسبه نخواهد شد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

 آی تی تل به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آی تی تل به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام‌کوتاه و پیش فاکتور در پنل کاربری مشتری ، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آی تی تل همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آی تی تل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای  آی تی تل محفوظ است .هم‌چنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پی‌گیری و تحویل نخواهد بود.

شرایط حمل و تحویل کالا

در مراکز استان و شهرستان (بجز شهر تهران)

  • حمل کلیه سفارشات توسط پست، تیپاکس، و یا باربری و پیک به انتخاب مشتری صورت میپذیرد و آی تی تل هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط آنها ندارد.
  • برای هر محموله یک شماره رهگیری صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید برای رهگیری محموله های خود از سایتهای شرکتهای مربوطه استفاده نمائید.
  • مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج و بر روی نقشه تایید می‌نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به هیچ وجه قابل تغییر نمی‌باشد. درصورتی که لوکیشن روی نقشه و آدرس درج شده با هم مغایرت داشته باشند کالا به دست شما نخواهد رسید و در صورت هرگونه خسارت به کالا و یا گمشدن آن مسئولیت با مشتری میباشد و آی تی تل هیچگونه پیگیری و اقدامی و عودت وجهی انجام نخواهد داد.
  • درصورت کنسلی کالا به هر دلیلی هزینه ارسال به مشتری عودت داده نخواهد شد.

در محدوده شهر تهران

  • حمل کلیه سفارشات توسط پیک صورت می‌پذیرد و  آی تی تل هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پیک ندارد.
  • پس از حمل هر محصول توسط پیک، مشخصات حامل محموله برای خریدار پیامک و یا ایمیل می‌شود.
  • مدت زمان تحویل محصولات یک روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می‌باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
  • مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می‌نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
  • درصورتی که لوکیشن روی نقشه و آدرس درج شده با هم مغایرت داشته باشند کالا به دست شما نخواهد رسید و در صورت هرگونه خسارت به کالا و یا گمشدن آن مسئولیت با مشتری میباشد و آی تی تل هیچگونه پیگیری و اقدامی و عودت وجهی انجام نخواهد داد.
  • درصورت کنسلی کالا به هر دلیلی هزینه ارسال به مشتری عودت داده نخواهد شد.
  • هزینه حمل با پیک بصورت اللحساب بوده و مبلغ نهایی بعد از تحویل کالا مشخص خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می‌شود و آی تی تل هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

درصورت مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت

در صورت وجود مغایرت ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آی تی تل اطلاع داده شود.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری در سایت موجود است ، تنها ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

شرایط عودت کالای خریداری شده و استفاده از مهلت تست ۷ روزه در آی تی تل وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده:

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آی تی تل اطلاع داده شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، کندن پرچسب لیبل از روی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این خدمات، اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش وغیره) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل کالای ارسالی:

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش  آی تی تل اطلاع داده شود.
  • با توجه به بسته‌بندی استاندارد کلیه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، بدان معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل می‌باشد و فروشگاه اینترنتی  آی تی تل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، جبران خسارت خواهد نمود.

تضمین اصالت کالا

کلیه محصولات ارائه شده در آی تی تل ، دارای اصالت می باشند. آی تی تل ، اصالت کلیه محصولات را تضمین و همه آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر و با مهلت تست ۷ روزه عرضه مینماید. همچنین تمامی محصولات موجود در  آی تی تل دارای ۱۰۰ روز گارانتی می باشند.

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

  • بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تأیید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد. با این حال، آی تی تل هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تأیید فنی آی تی تل درباره محتویات نظر نیست.
  • نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.
  • حداقل ۸۰۰ کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.

مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمی‌شوند:

  • قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
  • کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه
  • کلیداستفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه
  • بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه اینترنتی آی تی تل مبتنی بر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

نحوه پرداخت فاکتور : 

در نظر داشته باشید سایت آی تی تل برای استفاده هرچه امن تر در پرداخت مشتریان از درگاه امن و تضمینی زرین پال استفاده مینماید این درگاه برای ارائه خدمات هرچه بهتر هنگام استفاده از آن از شما مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت میکند که این هزینه مرتب به درگاه زرین پال میباشد . درصورتی که نیاز به استفاده از این درگاه ندارید میتوانید پرداخت به حساب و یا کارت به کارت انتخاب نمایید . 

گروه کالایی سیمکارت:

بعد از تحویل کالا به مشتری غیر قابل عودت میباشد و تنها تضمین در این گروه کالایی قابلیت ثبت نام فقط به نام خریدار میباشد .

نکته : سیم کارت به دلیل مسائل حقوقی  قابلیت عودت و انصراف از خرید بابت تغییر نظر نخواهد داشت و فقط در صورت مشکل فنی و یا ارسال اشتباه کالا قابل عودت میباشد .

در ضمن در گروه کالایی (مانند : مودم و سیم کارت ...) که نیاز به راه اندازی و ثبت و رجیستری دارد فقط از طریق فروشگاه قابل فعالسازی میباشد که در برخی از آنها با درخواست و صلاحدید مشتری نیاز به پرداخت هزینه دارد این هزینه بابت خدمات اختصاصی و تعجیل در راه اندازی و کانفیگ سرویس میباشد که در حداقل زمان 24 ساعت تا 72 ساعت کاری سرویس فعال خواهد شد و در صورتی که شما نیاز به این خدمات ندارید فرم را پر کرده و وارد درگاه پرداخت شوید ولی پرداخت انجام ندهید درخواست ثبت نام انجام شده و بعد از گذشت 7 روز کاری فعال خواهد شد قابل توجه است که از هر طریق دیگری اقدام به راه اندازی آن نمایید گارانتی و ضمانت 7 روز بازگشت و خدمات پس از فروش کالا و در مورد مودم و سیم کارت و بسته اینترنت همراه آن غیر فعال و تمامی خدمات باطل خواهد شد و غیر قابل عودت میباشد و تمامی مسئولیت آن با مشتری است . در نظر داشته باشید در مواردی به صلاحدید اپراتور پنل دریافت خدمات اپراتوری به صورت مستقیم به مشترکین ارائه نمیشود و با پنل کاربری که آی تی تل به مشتری اعلام و ارائه می نماید قابل استفاده میباشد . 

درباره محتوای محصولات قرار گرفته در سایت

فروشگاه آی تی تل نهایت تلاش و دقت خود را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است آی تی تل تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط آی تی تل دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.اگر کالایی خریداری مینمایید (مانند : مودم و گوشی موبایل و سیم کارت ...) که نیاز به راه اندازی دارد فقط از طریق فروشگاه قابل فعالسازی میباشد که در برخی از آنها نیاز به پرداخت هزینه میباشد و در صورتی که شما از هر طریق دیگری اقدام به راه اندازی آن نمایید گارانتی و ضمانت 7 روز بازگشت و خدمات پس از فروش کالا و در مورد گوشی موبایل و مودم و سیم کارت و بسته اینترنت همراه آن غیر فعال و تمامی خدمات باطل خواهد شد و تمامی مسئولیت آن با مشتری میباشد.


ادامه قوانین در لینک های زیر :

نحوه ارسال و تحویل کالا

خدمات پس از فروش و گارانتی

ضمانت اصل بودن کالا

شرایط استفاده از ضمانت 7 روزه