⭐⭐ ارسال سریع کالا در تهران 2 ساعته و در شهرستان 72 ساعت ⭐⭐

مودم TD-LTE ایرانسل مدل GP-2101 plus

Irancell GP-2101 plus TD-LTE Modem With 4G Irancell SIM

از {{model.count}}
کدکالا : 153929633


تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات سخت‌افزاری: نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم رابط‌ها: شیار سیم کارت , پورت RJ-45 LAN شبکه‌های قابل پشتیبانی: TDD / 4G باندهای قابل پشتیبانی: 3500/3700MHz کلیدها: WPS , Reset نوع آنتن :MIMO 2 سرعت انتقال داده‌ها: سرعت دانلود 120 مگابیت بر... منبع تغذیه: آداپتور برق شهری نشانگر LED: دارد صفحه نمایش: ندارد باتری: ندارد مشخصات فنی: پشتیبانی از IPV6 پشتیبانی از CAT4: دارای چیپست Sequans
فروشنده فروشنده: آی تی تل I.T.TEL
آماده ارسال ناموجود
3,050,000
4%
2,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مودم «GP-2101plus» ساخت شرکت گرین پکت (greenpacket) و محصولی از شرکت «ایرانسل» (Irancell) است که در گروه  مودم‌های TD-LTE قرار می‌گیرد. این مودم به صورت رومیزی طراحی شده است و از  چهاردرگاه LAN برای اتصال تجهیزات به‌صورت باسیم به اینترنت بهره می‌برد. وجود این درگاه‌ها باعث شده که به راحتی بتوان از این مودم در کامپیوترهای  قدیمی هم بهره برد. برای اتصال تلفن‌همراه، تبلت و لپ‌تاپ‌ به اینترنت به‌راحتی می‌توان از رابط اتصال بی‌سیم (WiFi) مودم استفاده کرد. مودم TD-LTE ایرانسل مدل GP-2101plus دارای آنتن داخلی از نوع MIMO است که  می‌تواند با سرعت زیاد اطلاعات را دریافت و ارسال کند. این محصول انرژی خود را از طریق برق شهری تامین می‌کند و برای استفاده از آن همواره نیاز است که مودم به برق متصل باشد. از ویژگی‌های این مودم، قابلیت اتصال همزمان 30 کاربر به آن است. این موضوع باعث شده که مودم GP-2101plus انتخاب مناسبی برای استفاده‌های حرفه‌ای باشد. در قسمت جلویی GP-2101plus نشانگرهای LED تعبیه شده‌اند که می‌توانند اطلاعات خوبی به کاربر ارائه کنند. به کمک این  مودم می‌توان تجربه‌ی دانلود حداکثر تا سرعت 120 مگابیت بر ثانیه و آپلود 30 مگابیت بر ثانیه را داشت.

مشخصات سخت‌افزاری
نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
رابط‌ها: شیار سیم کارت , پورت RJ-45 LAN
شبکه‌های قابل پشتیبانی: TDD / 4G
باندهای قابل پشتیبانی: 3500/3700MHz
کلیدها: WPS , Reset
نوع آنتن :MIMO 2
سرعت انتقال داده‌ها: سرعت دانلود 120 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 30 مگابیت بر ثانیه
منبع تغذیه: آداپتور برق شهری
نشانگر LED: دارد
صفحه نمایش: ندارد
باتری: ندارد
مشخصات فنی: پشتیبانی از IPV6
پشتیبانی از CAT4: دارای چیپست Sequans

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...