⭐⭐ ارسال سریع کالا در تهران 2 ساعته و در شهرستان 72 ساعت ⭐⭐

کیف ضد آب ام تی چهار مدل Diving مناسب برای گوشی موبایل تا سایز 6.9 اینچ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 58 گرم
  • جنس: پلاستیک سخت , پلاستیک نرم , TPU
  • ساختار: شفاف
  • سطح پوشش: قاب پشتی , قاب جلویی , لبه بالایی , لبه پایینی , ل...
فروشنده فروشنده: آی تی تل I.T.TEL
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

امروزه برخی شرکت‌های تولیدکننده‌ی  گوشی‌های هوشمند، محصولات خود را به  صورتی طراحی می‌کنند که در برابر نفوذ  آب مقاوم هستند. این در حالی است که  اکثر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار  ضدآب نیستند و اگر در معرض آب قرار  ‌گیرند، به‌احتمال بسیار زیاد آسیب  می‌بینند. کیف محافظ ضدآب تلفن   همراه  «ام تی چهار» یک محصول مناسب برای  افرادی است که قصد دارند، مانع  از   آسیب‌رسیدن و ازکارافتادن گوشی‌های  هوشمندشان در زمان خیس‌شدن و نفوذ  آب   به داخل آن شوند. این کیف از پلاستیک نرم با رنگ شفاف و دولایه تولید   شده است؛  براین‌اساس، زمانی که گوشی موبایل درون کیف  باشد، امکان  استفاده  از  صفحه‌‌نمایش، دوربین و مکالمه‌ی صوتی و پخش موسیقی بدون نیاز  به خارج  کردن گوشی از آن  وجود دارد. این کیف با طول 250 و عرض 100  میلی‌متر و   وزن 58 گرم برای تمام  گوشی‌های موبایل که سایز صفحه‌نمایش  آن‌‌ها تا 6.5   اینچ است، مناسب خواهد  بود. روی این محصول دو قفل  پلاستیکی بسیار محکم  قرار  دارد که از آن برای  کیپ کردن درِ کیف استفاده  می‌شود. همچنین یک بند  گردنی  برای آن در نظر  گرفته شده که در صورت تمایل  قابل جداشدن است. این  کیف تا  عمق 20متری در  برابر نفوذ آب مقاوم است.

وزن
58 گرم
جنس
پلاستیک سخت , پلاستیک نرم , TPU
ساختار
شفاف
سطح پوشش
قاب پشتی , قاب جلویی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
قابلیت‌های ویژه
مقاوم در برابر ضربه , مقاوم در برابر آب , انعطاف پذیر
سایر توضیحات
ایده آل برای فعالیت هایی در فضای باز مانند شنا، غواصی، قایقرانی، کمپینگ، پیاده روی، صعود، ماهیگیری و غیره , قبل از استفاده لطفا کیف ضد آب را به وسیله قرار دادن یک دستمال خشک در کیف و غوطه ور کردن آن در آب به مدت 30 دقیقه امتحان کنید. , مناسب برای گوشی با صفحه نمایش تا 6 اینچ یا کمتر , دارای 2 قفل پلاستیکی محکم جهت کیپ کردن در ورودی کاور , قابلیت استفاده از صفحه لمسی گوشی و دوربین , دارای بند گردنی با قابلیت جدا شدن , بدون نفوذ آب در کاور تا عمق 20 متری , قابلیت مکالمه صوتی بدون کم شدن صدا , امکان استفاده از تاچ گوشی و دوربین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...