⭐⭐ ارسال سریع کالا در تهران 2 ساعته و در شهرستان 72 ساعت ⭐⭐

کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8112 طول 0.9 متر

Anker A8112 USB to Lightning Cable 0.9m

از {{model.count}}
کدکالا : 154015489


تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: نوع رابط: لایتنینگ طول کابل: 90cm مناسب برای: انواع گوشی های موبایل و تبلت های مج... نوع کابل: USB طول کابل: 100 سانتی متر امکان انتقال اطلاعات: دارد
فروشنده فروشنده: آی تی تل I.T.TEL
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بسیارمقاوم  و  بادوام  /  تخفیف  20  درصدی  در  خرید  بعدی

محصولات مرتبط

افرادی که به دنبال یک محصول بادوام هستند تا برای یک مدت طولانی نیازی به  خرید دوباره کابل‌های بی‌کیفیت نداشته باشند، کابل تبدیل USB به لایتنینگ  انکر مدل «A8112 PowerLine» به طول 0.9 متر بهترین پیشنهاد برای آن‌ها   است. بدنه کابل A8112 PowerLine از جنس کولار بوده و داخل آن از چند سیم  مجزا ساخته شده است. طراحی مدرن شرکت انکر (Anker) باعث می‌شود تا بدنه‌ی  این محصول تحمل بیش از 5000 بار خمش را داشته باشد و به دلیل چند سیم بودن  درون کابل، مقاومت الکترونیکی آن تا 40 درصد کاهش پیدا کند که درنتیجه‌ی آن  شارژ و انتقال اطلاعات به میزان چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند. کابل A8112  انکر Anker به دلیل وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی مقاوم بوده و  به‌گونه‌ای طراحی شده تا دیگر دچار تنیدگی و گره‌خوردگی نشود. همچنین طول  90 سانتی‌متری این کابل به شما این امکان را می‌دهد تا به‌تمامی درگاه‌های  شارژ و پریزهای برق حتی در فاصله‌های نسبتا دور دسترسی داشته باشید. این  محصول با استفاده از استانداردهای MFI ساخته شده و در زمان استفاده از آن  هیچ خطری دستگاه‌های شما را تهدید نخواهد کرد.

مشخصات
نوع رابط: لایتنینگ
طول کابل: 90cm
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل و تبلت های مجهز به درگاه لایتنینگ
نوع کابل: USB
طول کابل: 100 سانتی متر
امکان انتقال اطلاعات: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...